lz_smallebanner.jpg

Zwemmen voor volwassenen:
Gezelligheid, contacten leggen en een hoop lol staan hierbij voorop...
De leden van DES willen na het behalen van hun diploma ook lekker in het water blijven bewegen. Hierin kan worden voorzien door het 'zelfstandig' trekken van baantjes. Ook voor deze groep heeft DES gemotiveerd en deskundig kader rondlopen. Voor volwassenen biedt DES tevens de mogelijkheid om te leren zwemmen onder deskundige begeleiding en zodoende alle zwemdiploma's te behalen (zie ook het Zwem-ABC). De staf van DES gebruikt ook voor de volwassenen een veelzijdige en creatieve oefenstof. Ook voor de werkende mens is het belangrijk om ontspannen in het water te liggen en even alle zorgen opzij te zetten.

Zowel dames en heren als jongvolwassenen kunnen terecht op dit uur.

Bang? Niet nodig!

Veel mensen kennen het plezier niet dat je kunt beleven aan water.

Waarom niet? Omdat zij bang zijn voor het water: WATERVREES!

Dat is niet nodig, want je kan er van af komen! Het zal niet makkelijk zijn, je zal jezelf moeten overwinnen, maar een groot aantal mensen is blij dat zij die stap hebben gezet! Want zij hebben nu wél plezier in het water, hebben hun zwemdiploma gehaald en er is er zelfs één op duikvakantie gegaan!

Op dinsdagavond van 19:15 tot 20:00  hebben wij in zwembad De Waterthor speciaal voor volwassenen met watervrees een klein groepje, waar je onder deskundige begeleiding stap voor stap van je angst wordt afgeholpen! Wij houden daarbij rekening met de oorzaak van jouw watervrees en laten jou ervaren dat het water je ook kan helpen en zelfs leuk is!

Stuur ons gerust eerst een e-mail, met daarin jouw telefoonnummer en we nemen contact met je op. De meeste mensen durven na zo’n eerste stap – die vaak al moeilijk genoeg is – de eerste kennismaking aan.

De Blinkerd

Overbosch