vr 19 apr

zo 21 apr

ma 22 apr

za 27 apr

Op donderdag 28 maart 2019 vond de J.A.V. weer plaats in het clubhuis van S.O.S./Kwieksport aan de Bentelostraat in Den Haag. De vergadering waarin het bestuur verantwoording aflegt bij de leden. Helaas was er maar weer een klein ploegje leden die het de moeite waard vonden om deze vergadering te bezoeken terwijl het toch echt om belangrijke zaken gaat aangaande het wel en wee van de vereniging. Zo was er een teleurstellend resultaat betreffende de financiën over het jaar 2018 door hoger uitvallende badhuren maar ook door tegenvallende resultaten in ledenaantallen.

De contributie moest gezien de begroting voor 2019 verhoogd worden waarover u elders op deze website al geïnformeerd bent.

Achter de bestuurstafel werd het bestuur vertegenwoordigd door 4 bestuursleden. Helaas waren de voorzitter, penningmeester en commissaris waterpolo niet aanwezig door verschillende omstandigheden. De vergadering werd dit keer voorgezeten door Annette Bakker, de commissaris wedstrijdzwemmen. Zij leidde met veel verve de vergadering door de stukken.

Annette gaf echter aan dat ook zij, buiten het aangekondigde vertrek van de commmissaris waterpolo Erik Hoff, het bestuur gaat verlaten. Dit vertrek gaat de afdelng wedstrijdzwemmen zeer aan het hart. 9 jaar heeft zij met hart en ziel veel zaken betreffende het wedstrijdzwemmen geregeld en een opvolger is helaas nog niet voorhanden. De vergadering eerde Annette met de benoeming tot erelid, wat zij zeer waardeerde.

Het bestuur kent nu dus 3 vacatures. Ten eerste de al langere tijd bestaande vacature voor secretaris, ten tweede een vacature voor commissaris wedstrijdzwemmen en als derde een vacature voor commissaris waterpolo. Betreffende de vacature commissaris waterpolo werd gemeld dat er gesprekken plaatsvinden met een mogelijke kandidaat. Voor de andere kandidaten is helaas nog niemand voorhanden.

Bij deze dus nog maar eens de oproep voor kandidaten bestuurslid. De vereniging kan niet zonder U!

Annette benoemd tot Erelid.