lz_smallebanner.jpg

okt

zo 13 okt 13:00 - 16:00

Inschrijven leszwemmen

Zwemles voor u of uw kinderen bij DES: een verstandige keuze!
Wij staan voor leuke lessen en uitstekende zwemslagen. U of uw kind leert niet alleen zwemmen, maar kan na het B-diploma zelfs doorstromen naar het wedstrijdzwemmen of waterpolo.
Niet voor niets is DES erkend als officieel opleidings- en exameninstituut door de ENVOZ.
Wilt u uzelf of uw kind aanmelden voor zwemlessen, vult u dan het onderstaande formulier volledig in, waarbij u ook kunt aangeven welk zwembad uw voorkeur heeft.
Let op: in principe komt u of uw kind eerst op de wachtlijst (zie hieronder).
Na ontvangst van het formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om u te informeren over de mogelijkheden.

Kosten: contributie. DES werkt alleen met automatische incasso. Deze wordt geïnd rond de 1e van de kalender maand. De contributie wordt geïnd vanaf de 1e van de kalendermaand waarin u lid bent geworden van DES.
Kijkt u ook nog even naar de Rechten en Plichten van de leden?

Wachtlijst: DES heeft alleen voor de beginnende zwemmers een wachtlijst voor het leszwemmen. Wij geven zwemles aan volwassenen en kinderen vanaf de leeftijd van 5 jaar. Bij de toewijzing van lesplekken voor kinderen gaat het oudste kind voor. Alleen als er voldoende plaats is worden ook kinderen jonger dan 5 jaar toegelaten tot de zwemlessen. Vanaf badje 3 (watervrij en beginnende zwemslagen) kunt u direct instromen voor alle zwemlessen.

Incorrect

Ongeldige invoer