wp_smbanner_1.jpg

Kalender waterpolo

Geen gebeurtenissen gevonden

De uitdaging

Wie durft de uitdaging aan om bij D.E.S. waterpolo te gaan spelen?

Mocht je interesse hebben dan is het mogelijk om als volwassene eens te komen kijken op de training op dinsdagavond in de Waterthor. Als jongere kun je uiteraard ook eens komen kijken. Op dinsdagavond in de Waterthor of op vrijdagmiddag in Overbosch. Kom eens langs, doe eens mee. Je zult er geen spijt van krijgen!

De trainingen voor volwassenen worden gegeven door Björn Ekering en de trainingen voor de jeugd door Hans van Zee, Theo Heemskerk en Björn Ekering

D.E.S. zoekt overigens ook nog scheidsrechters, want per team moet de vereniging een scheidsrechter leveren. De opleiding tot waterpolo-scheidsrechter is gratis.

Bijlagen:
Bewaar het bestand INSCHRIJFFORMULIER 2023 WP.pdfInschrijfformulier Waterpolo 2023[ ]210 kB27 Downloads
Bewaar het bestand Rechten en plichten def.pdfRechten en plichten van de leden[ ]570 kB934 Downloads