The Hague Swimming

Op 17 augustus vind de Medemblik Harbour City Swim plaats als side-event bij de 50ste IJsselmeer Zwemmarathon
DE MHCS is een prestatietocht over 1000 meter waaraan iedereen kan deelnemen. De inschrijfkosten bedragen € 10,- en van dit inschrijfgeld gaat een groot deel naar een goed, locaal doel. Dit doel is dit jaar weer het inloophuis Medemblik, een huis dat veel doet voor kankerpatienten, familie van kankerpatienten etc. Een mooi doel dus om de opbrengst van de MHCS aan over te dragen. Hoevvel geld dat wordt is uiteraard afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers maar wellicht ook andere acties die rondom de MHCS georganiseerd kunnen worden. We zijn benieuwd.

Mooi zou natuurlijk zijn als zwemmers zichzelf laten sponsoren om zo nog meer geld bijeen te zwemmen voor het inloophuis Medemblik

Dus, ga vast trainen voor deze 1000 meter en kom 17 augustus 2019 om 12.00 uur naar Medemblik om er samen een mooi evenement van te maken. We zijn benieuwd.

U weet nu al dat u gaat deelnemen? Inschrijven is al mogelijk op www.olowis.translan.nl onder programmanummer 3 van de IJsselmeer Zwemmarathon
U kunt zich ook opgeven door een mail te sturen met uw gegevens naar Rutie Breebaart (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Betalen kan gewoon aan de haven in contanten of door overschrijving van uw inschrijfgeld naar rekening NL20 INGB 0007946482 t.n.v. Zwem- en Polovereniging D.E.S. onder vermelding van MHCS 2019. Donaties of opbrengsten van persoonlijke sponsoring kan ook naar deze bankrekening o.v.v. gift t.b.v. inloophuis Medemblik.