wz_smallebanner2.jpg

The Hague Swimming

Inschrijven voor Open Water wedstrijden doet u via het On Line Open Water Inschrijf Systeem OLOWIS.

Dit systeem kunt u bereiken via http://olowis.translan.nl

Voor de Brakeboer Trofee en de Ijsselmeer Zwemmarathon kunnen secretariaten ook inschrijven via de onderstaande inschrijfbestanden van Splash.

Voor het inschrijven op wedstrijdnummers heeft u een geldig KNZB startvergunningsnummer nodig. Voor leden van de Nederlandse Triatlon Bond (NTB) is het ook mogelijk om in te schrijven. Hiervoor moeten zij een startvergunningsnummer aanvragen bij de NTB.

Prestatietochten zijn apart aangegeven in OLOWIS. Hier kan iedereen op inschrijven.

Bijlagen:
Bewaar het bestand 2019-07-21Medemblik-10e_Brakeboer_Trofee.lxfUItnodiging BT 2019 splash[ ]1 kB71 Downloads
Bewaar het bestand 2019-08-17-IJsselmeer-DES-NK Marathonzwemmen.lxfuitnodiging IJZM 2019 splash[ ]1 kB65 Downloads
Bewaar het bestand 20190721 medemblik_V01.pdfadvertentie BT 2019[ ]245 kB77 Downloads
Bewaar het bestand 20190817-stavoren-medemblik IJZM V04.pdfadvertentie IJZM 2019[ ]372 kB70 Downloads
Bewaar het bestand Programma en bepalingen NK Marathon 2018.pdfProgramma en bepalingen NK Marathonzwemmen 2018[ ]229 kB368 Downloads
Bewaar het bestand registratie ijsselmeer.pdfregistratieformulier IJZM[ ]111 kB75 Downloads