Opzeggen lidmaatschap

Opzeggen van het lidmaatschap kan alleen via e-mail: ledenadministratie@zwemvereniging-des.nl
U ontvangt altijd een bevestigingsmail.

Indien u niet over e-mail beschikt kunt u dit melden bij onze administrateur aan het tafeltje in het zwembad. U kunt dan ter plekke een formulier “Afmelding lidmaatschap” invullen. U krijgt dan een “Bewijs afmelding lidmaatschap” mee. Bewaart u dit dan zorgvuldig, zodat u – als er onverhoopt iets misgaat met de afmelding – dit bewijs kunt overleggen.

Houdt u er ook rekening mee dat D.E.S. volgens de statuten een opzegtermijn heeft van 1 volle kalendermaand. Dit betekent dat als u bijvoorbeeld op 21 november een afmelding doet, dat de maand december als opzegtermijn geldt. Het lidmaatschap is dan op 1 januari geëindigd.

Uw afmelding is gelijk een intrekking van de machtiging tot automatische incasso van de contributie. U hoeft dit dus niet nog eens afzonderlijk te doen.